woensdag 14 maart 2018

We hebben een winnaar

Couture Creations GoPress and Foil (UK Plug) (CO725032UK)

Hallo creatieve bloggers,

Het heeft even geduurd maar we gaan de winnaar bekent maken van de GoPress&Foil.

Het is geworden Nelleke

Gefeliciteerd met deze geweldige prijs Nelleke zou je ons een e-mail willen sturen met daar in je gegevens zodat we hem op kunnen sturen naar je.

Voor alle andere deelnemers die deze keer niet hebben gewonnen hou ons blog in de gaten we komen gauw weer met een candy.



Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd Nellleke

gr karin

Nelleke zei

Oh, ik ben helemaal verbouwereerd dat ik mijn naam zie staan. Wow zeg wat vind ik dit leuk. Ik stuur een mail. Dank je wel. Groet Nelleke

Danielle zei

Wat leuk Nelleke, gefeliciteerd :-)

Angela zei

Wat ontzettend leuk Nelleke! Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je er heel veel plezier aan zult beleven :)