vrijdag 9 maart 2018

A little Hello


Goeiemorgen!

Heel leuk dat je even komt kijken op ons blog.

Een bloemrijk kaartje heb ik vandaag, gemaakt met de stempels van MFT Doodle Blossoms Clear Stamps en het bruikbare tekstje komt uit de set MFT Springtime Blooms. Ik hou van bloemenkaarten, ze zijn altijd handig om in voorraad te hebben.
Werkwijze
  • Snijd het aquarelpapier ongeveer op maat, en kleur de achtergrond met verschillende kleuren inkt.
  • Stempel de takjes met clear inkt en embos dit met wit embossingpoeder.
  • Stempel ook de bloemen met clear inkt op een apart stukje aquarelpapier en embos ze met wit.
  • Kleur de bloemen in met markers. Ik heb gekozen voor dezelfde tinten als de achtergrond.
  • Stans de bloemen uit, ook zelf knippen gaat prima.
  • Plak de bloemen op de steeltjes. de middelste bloem is verhoogd opgeplakt met foamtape.
  • Stempel tenslotte het tekstje op een stukje cardstock en lijm dit op de juiste plaats.

 Gebruikte materialen:
  • MFT Doodle Blossoms Clear Stamps (CS-159)
  • MFT Springtime Blooms (CS-188)
  • MFT Die-Namics Stitched Rectangle (MFT-506)
  • Papermania Embossing Powder (1oz) - Seafoam White: PMA 4021010
  • JEJE Produkt 3D Foam 5 mm x 5 mm x 0,5 mm: 3.3105





Dank je wel voor het langskomen hier, en altijd leuk als je inspiratie opdoet aan de hand van mijn beschrijving.


                                  Gezellige dag en ...bijna weekend! Geniet ervan!





Follow Me on Pinterest

9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wow, prachtige deze kaart, heb hem al op je blog bewonderd, maar wat een goede uitleg geef je hier...als ik deze stempelset zou zien zou ik zo snel niet weten wat ik er mee zou moeten doen...
Maar nu wel...
Prachtig, die kleuren zijn ook zo mooi...
Liefs Annemarie en Merit

Ellen zei

Prachtig bloemenkaartje in hele mooie tinten! Doet een beetje feeëriek aan, gaaf.

Colien zei

Supermooi, wat een gaaf effect!
grt Colien

KarinsArtScrap zei

schitterend en mooi van kleur
Gr Karin

Rhodé zei

Prachtige kaart, Mariken! Echt heel mooi!

Sarah zei

Zoooooo mooi! Bedankt voor de uitleg!

Danielle zei

Super leuk is deze kaart! Ik heb deze stempelset niet, maar zie wel meteen hoe ik andere bloemensets zo kan gebruiken. Geweldige inspiratie Mariken, dankjewel!

Nicole Parmentier zei

Echt prachtig Mariken!! Je achtergrondje is om te kwijlen... en ik heb dit bloemensetje ook dus wie weet ga ik hem gewoon een keer namaken. Met deze uitleg moet dat lukken! Fijn weekend!!

Anneke Wijers zei

Wow, mooi!