maandag 12 maart 2018

Draakjes


Hallo creatieve blogger,

Had van de week gewoon lekker zin om te gaan kleuren en dat heb ik gedaan met de Magicals, heb hier voor gekozen om de "Magical Dragons van MFT"te kleuren (dit is ook weer een set die ik super vind).
Het design papier komt uit een blokje van "MFT - Watercolor Brights" en hier op heb ik groene folie aangebracht met een hot foil stamp in combinatie met de GoPress&Foil.


Hier de twee draakjes gekleurd in verschillende tinten oranje, groen en bruin.

Gebruikte materialen zijn : 

Kleur medium : Magical Set

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart, geniet van de dag.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

De draakjes zijn echt grappig én mooi gekleurd!

Danielle zei

Mooi effect, die folie tekst. En de draakjes zijn ook echt leuk!!

Aartje zei

Prachtig gekleurd Wenda en de hotfoil tekst is prachtig.
Groeten, Aartje

Anneke Wijers zei

Scháttig!!!