zondag 4 maart 2018

Ik ga op reis en ik neem mee...

Follow Me on Pinterest


Zo af en toe moet een mens er eens even op uit. Een weekend, een week of nog wat langer. Dit fenomeen is ook bekend onder de naam: (tussendoor)vakantie. By the way, het is op het moment van dit schrijven voorjaarsvakantie maar wij hebben er net een midweek Hof van Saksen opzitten.

Voor een weekend kan ik nog wel zonder mijn hobbyspulletjes maar als het langer wordt, gaat er toch van alles mee. In de loop der tijd, heb ik een aardig inzicht gekregen, in wat je nou werkelijk nodig hebt, zonder je hele hobbykamer mee te nemen. (Zie foto van een scrapbooklayout uit 2009. Dit illustreert aardig, hoewel een pietsie overdreven, hoeveel ik altijd meenam én wat mijn man daarvan vond)


Ik heb een vakverdeler (kan in een handtas). Hier moet ik het echt mee doen.

De spullen die ik meeneem zijn:
Misschien vinden jullie het raar, dat ik een kerststempel meeneem... Je kunt deze echter heel leuk verwerken in een achtergrond. Beïnkt maar een gedeelte van de boom, zodat je cirkels op het papier krijgt. Een (kerst)boom zie je dan niet.


Er staat abusievelijk in het middelste tekstvakje: A'dam acrylverf 80 mg.  Dit moet zijn: 20 ml.




En dit hieronder kun je ervan maken.
Deze art-journal leg ik de volgende keer uit op 23 maart.







BewarenBewaren