maandag 19 maart 2018

Thank You

Hallo lieve lezer,

 Hoe leuk is Ecoline, je kent het vast nog wel.
Van de kleuterschool, lekker knoeien en met vieze vingers
thuis komen.
Nou dat is niet veranderd hoor, hahaha.
Toen vond ik Ecoline erg leuk en nu nog steeds.


Voor deze kaart heb je nodig;
Gossy Papier  of Mixed Media Cardstock


Doe een viltje op je blendigtool en druppel met het pipet flesje wat gele Ecoline op
het vilt. 
Dep de Ecoline op de kaart.
Doe dit zelfde met een 2e blendingtool en Oranje Ecoline
Dep de kleuren over elkaar heen en droog tussendoor met een heatgun.



Neem een masker met een honingraad zoals die van Aladine
Deze goud kleur is net als de witte opak en dus dekkend. 
Op een derde blending tool met vilt heb ik goud aangebracht, het stencil op de kaart
gelegd en vervolgens gedept.
Het deppen doe je met lichte druk. 
Daarna heb ik de tekst stempel beïnkt met goud en afgedrukt.
Als laatste de bijen en tekst gestempeld met behulp van de Hampton Art Stamping Tool 
en StazzOn inkt. 

En dan nu het verrassende van deze kaart. 
Voor de basis heb ik de Cricut gebruikt en het ontwerp gekocht in Design Space.
Ja je leest het goed Gekocht in Design Space.
Kan dat? nee eigenlijk niet, maar soms heb je wel eens van die dingen dat je denk Uhhh ohhh ok.
Nou dat was hier dus ook het geval.

Hoe het kan weet ik niet maar in mijn account staat het land waar ik woon op 
Engeland, en verhuisd ben ik echt niet hoor. 
Wel is de Credit kaart gekoppeld aan mijn account maar verder heb ik geen adres
gegevens ingevuld.
Dus zet het land waar je woont op Engeland, de bedragen verschijnen in Engelse Pond
en je kunt dus aankopen doen in de Store.
Heb het ook getest door het land op Amerika te zetten en dat lukte dan weer niet. 

Kortom wil je afbeeldingen kunnen kopen in Design Space, koppel je credit kaart
zet het land op Engeland en vul verder niets in.
Je kunt shoppen.

Patroon gekocht, gesneden uit Kalos Cardstock, kaart op een stuk basis karton
geplakt en in de kaart gestoken. 

Nou ik hoop dat je weer iets hebt aan deze blogpost.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

!neke zei

Geweldig effect !

Aartje zei

Die ecoline geeft echt een gaaf effect.
Groeten, Aartje