woensdag 7 maart 2018

Go Go Go Candy!!!

Hallo lieve lezer,

We hebben weer een hele leuke Candy voor je in Petto.
Een Go Press and Foil machine.

Jawel je leest het goed, je kunt deze machine
compleet met een setje folie, tool en rubbermat
winnen.


Couture Creations GoPress and Foil (UK Plug) (CO725032UK)

Wat moet je daar voor doen??

* Deel dit bericht zo veel mogelijk op welke manier dan ook.
* We stellen het op prijs als je blogvolger en/of facebookvolger (Onze Facebookgroep) word
* Laat een reactie achter onder dit bericht
of op Facebook, let wel dat je het bericht schrijft op de groep zelf.
Anders zien we het niet.
* We maken de winnaar bekend op 7 maart




Follow Me on Pinterest

12 opmerkingen:

Trusien zei

Die zou ik wel willen toevoegen aan mijn apparatuur. Voor klei kaarten en scrap....ik weet er wel weg mee

Ann Bergé zei

Leuke actie , hier doe ik graag aan mee .
Groetjes Ann

RENAATJE zei

Wauw wat een kado! Ik ga alle heilige en engelen aanroepen voor een beetje hulp van boven af. hihi
Ik doe graag mee.

Unknown zei

Wat een super leuk cadeau. Ik doe graag mee
Groetjes jill

Kety Braken _ Driessen zei

Super graag een kansje willen en nu maar hopen 🎉🤗🦋

KarinsArtScrap zei

wow zeg dat is nog eens een candy. wat gaaf.
daar wil ik zekers een kansje op wagen.

gr karin

Danielle zei

Wat een gave candy, daar doe ik heel graag aan mee!! Dat wordt duimen, duimen, duimen tot 7 maart ;-)

Diana zei

Oh allemaggies zeg! Das pas een candy maar goed dat je er geen calorieën van krijgt hahaha. Dan was er zo 20 kg bijgekomen. Jeutje!

Echt zo gaaf!
Ik ben volger geworden en heb mijn aangemeld bij de Fb groep en zal natuurlijk zo veel mogelijk delen voor jullie

Keep on craftin'
xo
Diana

Nelleke zei

Dat is een mooie Candy zeg! Daar wil ik wel aan mee doen. Groetjes, Nelleke

Nicole Parmentier zei

Wouw, dat is nog eens Candy met de hoofdletter 'C'. Superleuk!!

Petra L zei

Wat een prachtige candy. Volger van jullie facebookgroep en pagina was ik al en op een of andere manier was ik hier geen volger meer...erg vreemd. Maar goed..ben er weer :-)

Lieve groet, Petra

Lia zei

Wat een prachtige candy geven jullie weg en ik waag graag een kans! Ik ben niet echt actief op Facebook dus vandaar deze reactie op jullie blog. Ik plaats de candy onder jullie logo op mijn blog.
Veel succes,
Lia xx