woensdag 28 maart 2018

Gorjuss



Hallo creatieve blogger,

Soms ga je wel zo de mist in als je iets op internet besteld en dat gaan we geloof ik steeds mee doen. Zag onderstaande leuke stempel niet de large of de mini dus normale maat dacht ik zo en even verder op staan een set zelfde meisje large die set, dus ik dacht dat is leuk kan ik hem zo ook gelijk uit stansen. Nou niet dus zie het verschil hier onder.


Maar goed dat mag de pret niet drukken al vind ik wel dat het toch handig zou zijn in deze tijd dat er maten op de verpakking staan en dat is bij Gorjuss helemaal niet het geval.


Ben aan de slag gegaan met de stans deze werkt wel super moet ik zeggen er zit een magneet lap bij zodat het allemaal bij elkaar blijft en 2 soorten papier van 4 velletjes ieder. Hier boven heb ik alles uit gestanst en kan het zo op elkaar gaan plakken.


Eerste laag geplakt.


Tweede laag geplakt



En zie hier het meisje is klaar.


Heb nogmaals alles uit gestanst en de huid, kraagje en schulprand uit aquarel papier gestanst, het gezichtje en de armpjes in gekleurd met ecoline en de rest ook een beetje bewerkt met inkt. als laatste de vlinder en het strikje van het haar met folie bewerkt en ook op geplakt. Zo kan je alle kanten op met deze stans (verschil krijg ik niet goed zichtbaar op de foto, sorry).

Gebruikte materialen zijn : 


Maak er een gezellige dag van vandaag ondanks al de regen die overal valt.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Gertrude zei

WOW, das sieht ja wunderschön aus
glg Gertrude

Renate zei

Ohw.. Dit is zo herkenbaar. Toen de eerste serie met mallen uit kwam heb ik deze aan geschaft met de zelfde gedachten. Hier zaten een aantal caraters bij die nog aansluiten op de wat kleinere serie stempels (Toadstool). Tot mijn verbazing paste het malletje inderdaad niet mooi over mijn afdrukje. *Balen*...
Maar nu ben ik stiekem een groot fan geworden van deze dies, en gebruik ik ze eigenlijk veel te weinig.

-xies- Renate.

Aartje zei

Haha dat zou mij ook kunnen overkomen. Mawr ondanks dat de maten anders zijn is het wel een hele leuke stans.
Groeten, Aartje