zondag 11 maart 2018

Beterschap

Hallo allemaal,



Wat fijn dat je er bent!

Ik ben helemaal verliefd op die mooie nieuwe beterschapslijn van Cottage Cutz. Deze is heel veelzijdig en bevat heel veel leuke details.


Ik ben voor vandaag aan de slag gegaan met de set Nurse Puppy. Een heel lief en leuk hondje wat je in combinatie met de andere stansen die op deze set zitten kunt gebruiken om een beterschapskaart te maken, maar natuurlijk ook voor vele andere doeleinden.



Ik heb deze set gecombineerd met het papier van First Edition Wild at heart. Dit papier heeft mooie warme tinten die ik goed vond combineren met het hondje.

Hoe is deze kaart gemaakt:
* Ik ben begonnen om het hondje uit te stansen uit Aurelie Cardstock in een donkere oker tint. * Vervolgens heb ik hem nog een keer gestanst uit een creme tint. De oortjes, snuit en de poten heb ik in de creme tint op de okerkleurige hond geplakt. 
* Het neusje en de ogen  heb ik uit donkerbruin cardstock gestanst.
* Omdat je best veel kleine onderdelen hebt om te plakken is Stick it ideaal. 
* Uit creme kleurig cardstock heb ik de basiskaart gesneden 14,5 x 29 cm en dit vervolgens gevouwen.
* Hierop in de maat 14 x 14 donkerbuin cardstock.
* Uit het designpapier sneed ik 13,5 x 13,5 , 5,5 x 12 en 6,5 x 10 cm. 
* De twee kleinste stukjes heb ik gemat op het okergele cardstock.
* Met een ronde Aurelie stans sneed ik het designpapier waarop ik het hondje wilde plaatsen. 
* Uit het okergele cardstock sneed ik een scalloped cirkel.
* Hierna kun je de basis in elkaar plakken.
* Om de kaart aan te kleden sneed ik uit het oker en creme kleurige cardstock nog wat leuke echte beterschapsitems : pleister, spuit, stethoscoop en pillenpotje


Hierboven kun je zien dat door een andere kleurstelling voor het hondje te gebruiken je weer een andere sfeerbeeld oproept.


De gebruikte producten nog even voor je op een rijtje:
Scrapping Cottage Nurse Puppy cc-393
First Edition Wild at Heart FEPAD135
Aurelie Kalos Collectie A4 AUKC1007
Aurelie Cirkle Scallop snij en embossing mal AUCD1008
Aurelie Cirkel snij en embossing mal AUCD1007


Fijn dat je vandaag weer even langs kwam op ons blog. Ik vind het leuk als je een reactie achter wil laten.


Fijne dag!
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ahhh wat een schatje mooie kaart
Gr Karin

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke set,kan me voorstellen dat je veel plezier hebt tijdens het maken van dit kaartje, groetjes Petra

Ellen zei

Gave beterschapsset en een heel leuk kaartje!