woensdag 27 december 2017

With love from all of us...


Hey goeiemorgenl!

Wat gezellig dat je een bezoekje brengt aan het blog van Craftliners. 
De Kerstdagen zijn voorbij, maar de winter niet...die is nog maar net begonnen. Vandaar een kaartje in winterse sferen, mèt een prachtige blauwe lucht...

Werkwijze
  • Stempel de figuurtjes met Versafine (en Misti) op glad aquarelpapier.
  • Kleur de figuurtjes in, ik heb dit gedaan met mijn zigmarkers.
  • Stans of knip de figuurtjes uit.
  • Maak de achtergrond door een stuk aquarelpapier  te sponzen met Distress (oxide) inkt.
  • Wat spettertjes met water op de blauwe achtergrond geeft een leuk effect.
  • Stans wat stroken wit cardstock uit voor de lagen sneeuw.
  • Stempel een tekst op de voorste strook (met de Misti).
  • Door eerst neer te leggen en wat te schuiven, maak je je favoriete plaatje. Lijm dan alles vast, en kijk of je sommige dingen wil verhogen met foamtape.  


Gebruikte materialen:
  • Lawn Fawn  Winter Village (LF1472)
  • Lawn Fawn  Beary Happy Holidays Clear Stamps (LF1470)
Dank je wel voor je bezoekje hier, en je reactie, dat vind ik erg leuk!!
Denken jullie nog aan de lopende challenge?

Fijne dag! 





Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel tof winters kaartje!
Nancy

Ellen zei

Echt een gezellig winters tafereeltje dit, mooi!

Margo zei

Wat een leukerdje is dit !
Ik ben echt fan van je kleurwerk !
Groetjes
Margo

Aartje zei

Prachtig tafereeltje. Mooi gedaan Mariken.
Groeten, Aartje