woensdag 6 december 2017

Sinterklaas kapoentje..................................Candy!!

Hallo lieve lezer,

Al een paar jaar achter elkaar heeft Siterklaas en Zwarte Piet bij ons
aan de deur geklopt.
Dit vonden de meiden heel erg geweldig, nu hebben we dit jaar
een uitnodiging gehad van Sint om bij hem langs te komen
in zijn Sinterklaas huis in Laren (GLD).
Volgende week zaterdag gaan we dus bij Sint op bezoek, heb er nu al zin in.
Afbeeldingsresultaat voor sinterklaas plaatjes
Op de uitnodiging was nog een voetnoot geschreven,
Ik zal hem citeren
"Lief Craftlines blogteam 

Wat hebben jullie afgelopen jaar een hoop bezoekers
gehad op het blog om jullie mooie blogposten te lezen.
Als team zijn jullie vast heel dankbaar, voor al deze bezoekjes,
en voor de lezers die laten weten hoe mooi jullie posten zijn.

Dat mogen we niet zomaar voorbij laten gaan.
Daarom lief blogteam vind je dit jaar een extra pakje in de zak,
speciaal voor jullie lezers.
Liefs Sint en Piet"
Afbeeldingsresultaat voor sinterklaas plaatjes


Dus lieve lezer,

Van Sint hebben we dit geweldige kado voor jullie

Couture Creations GoPress and Foil (UK Plug) (CO725032UK)

* Deel dit bericht zo veel mogelijk op welke manier dan ook.
* We stellen het op prijs als je blogvolger en/of facebookvolger (Onze Facebookgroep) word
* Laat een reactie achter onder dit bericht
of op Facebook, let wel dat je het bericht schrijft op de groep zelf.
Anders zien we het niet.
* We maken de winnaar bekend op 6 december

Wil je weten hoe de machine werkt, aan komende zaterdag geef ik een demo bij
de knutselhut in Veghel. 


Follow Me on Pinterest

30 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk cadeau

Cindy zei

Sinterklaas is gul dit jaar, wat een geweldig cadeau! Sinterklaas gaat al jaren mijn deur voor bij, maar ik wil toch graag een poging wagen. Groetjes, Cindy

Ann Bergé zei

Wat leuk van de sint , ik zet mijn schoentje alvast klaar en doe graag mee .
Groetjes ann

Wampie zei

Wat super dat de Sint zo'n mooi cadeau meeneemt.
Het lijkt me geweldig om zoiets leuks te krijgen,
maar Zwarte Piet komt nooit meer in onze uithoek,
dus vindt ik het ook fijn dat iemand anders van dit
mooie cadeau mag genieten.
Liefs, Wimmy

Danielle zei

Oh wauw, dat is wel een heel leuk cadeautje!! Heb er op jullie blog al leuke voorbeelden mee gezien en zou er dan ook heel graag zelf mee aan de slag gaan! En ik ben het hele jaar lief geweest ;-)

Petra zei

Rijmen is niet mijn sterkste kant,
maar ik ga het toch proberen.
Je hebt nooit alles in de hand,
en deze reactie zal het leren.
Ik heb me als volger aangemeld,
niet alleen voor het mooie geschenk
Het knutselvirus heeft me totaal geveld
en ben ik blij met jullie duidelijke wenk.
Dus daarom bedankt voor de leuke kans
Ik zal het bericht ook delen
Jullie producten zijn altijd in balans
maar zo denken dus ook velen
Groetjes van Petra

Unknown zei

Wat een prachtig kado van Sinterklaas.
Ook al wordt het hier bij ons niet meer gevierd.
Toch zou ik heel blij zijn met dit kado.
Ik waag dan ook graag een kans.
Ik heb het bericht gedeeld op mijn FB pagina.

Groetjes
Elly

Meltha van Weess zei

Altijd leuk zo'n cadeau van Sinterklaas. Ik ben al lid van jullie fb groep en moet eerlijk zeggen dat ik de candy niet heb gezien.
Ik ga m delen en fingers crossed om deze mooie prijs.

Rosita zei

oh oh oh oh oh oh wat een geweldig cadeau toen ik dit zag wilde ik er meteen mee aan de slag, dus nu maar duimen dat de Sint niet gaat verzuimen dit prachtige cadeau bij mij op te ruimen

chantal zei

oooh wat een supercadeau. Wat zou het leuk zijn om deze te winnen

liefs Chantal

ingrid zei

Wat een geweldig cadeau.Het zou heel leuk zijn als de Sint mijn huisje kan vinden.
Groetjes Ingrid

Saskia van den Berk zei

Wauwwwwwwwww das wel een ontzettend gave prijs. Wie wil dat niet winnen. Ik ga het even delen op alle mijn media dingen

grietje52 zei

wat een geweldig cadeau,loot graag mee

Claudia's kaartjes zei

Wat leuk. Ik waag graag mijn kans.

Grtjs Claudia

Wil Bijl zei

Wauw wat een gave prijs wordt verloot
Daar wil ik heel graag voor meedoen
En ik heb gelijk genoten van het mooie creaties die jullie maken

Groetjes Wil

Veerle - A colored mind zei

Wat is die Sint een leuke vent,
ik hou wel van een gouden accent.
Dus super dat jullie dit weg mogen geven,
daar zou ik veel uurtjes plezier aan beleven.
Natuurlijk wil ik nu ook een poging doen,
dus hopelijk steekt Pietje dit in mijn schoen.

Unknown zei

O wat zou ik blij zijn met zo,n cadeau van Sinterklaas hij slaat al jaren mijn huisje over , wat een geweldig cadeau dit !

Corry Dank zei

Wat een geweldige aktie
Lid en volger geworden hoor
En nu maar duimen
G corry

!neke zei

Wat een gulle Sint !!!!

Veel plezier bij de Sint thuis !
Ik hoop dat hij dit jaar bij ons thuis langs komt !
Leuk voor de kleinste kids !
Maar ook de grote vinden het dan weer spannend !

groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

wow wat een gaaf cadeau dat is heel lief van de Sint en natuurlijk ook van Piet.
en wil heel graag al zeggen dank je wel voor de kans.
Gr Karin

Marja zei

Wat een leuk cadeau van Sint en Piet!
Dat zou ik wel in mijn schoentje willen vinden.
Groetjes Marja.

Diny zei

Wat ontzettend leuk en fijn is deze Candy,
en volgens mij is deze machine reuze handy!
Ik zet mijn schoentje bij deze vast klaar,
en nu duimen dat hij bij mij langskomt maar.
Wat gaaf dat jullie dit weg mogen geven,
daar kun je heel wat gezellige freubeluurtjes mee beleven.
Vol verwachting klopt mijn hart,
en wacht ik op de uitslag met grote smart.
Dank jullie wel en veel succes!
Groetjes Diny

Petra zei

Wat een prachtig cadeau van Sint en Piet en wat gaaf dat jullie dit mogen weggeven. Dit zou ik wel graag in ontvangst willen nemen om hiermee vele knutseluurtjes mee te beleven (rijmt ook nog).
Al vast bedankt om een kans te maken en veel succes.
Lieve groet,
Petra

Jantine zei

Wauw, wat bijzonder. Ik kwam hier via Angela en 52WTC terecht en ben volger geworden.
Groetjes,
Jantine

Freubelmina zei

Wat een mooie Candy! Ik ben meteen volgster geworden van deze leuke blog en maak meteen graag kans op de leuke Candy die ik gedeeld heb op m'n blogje. Lieve groetjes, Wilma

Crealientje zei

Wat een indrukwekkende Candy!
Heel erg leuk en ik ben heel zoet geweest dit jaar:)
Ik doe graag mee!
Het staat op mijn blogje.
Wens jullie veel plezier bij Sinterklaas!
Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

Unknown zei

Wow wat een gaaf cadeau. Ik doe graag mee.

Nelleke zei

Wat een mooi cadeau, daar wil ik nog wel voor naar Laren rijden. Haha ik woon er in de buurt. Groet, Nelleke

Epie zei

Superleuke candy , ik doe hier graag aan mee , ben volger geworden ,
en wens iedereen veel succes en bedankt voor de leuke candy !!
Kerstgroetjes van Epie

ellyscard creatief zei

Wat een prachtig Sinterklaas cadeau.
Mijn schoen staat bij de schoorsteen, en nu maar
met een kloppend hart afwachten of hij bij mij langs komt.
Gr, Elly