maandag 4 december 2017

Little drummer boy

Hallo allemaal,

Kennen jullie die muziek van the little drummer boy? Als je het niet kent moet je het maar eens opzoeken. Ik moest aan deze muziek denken terwijl ik met deze kaart bezig was.


Voor mijn doen is dit een hele kale kaart, maar ik vond dat er in dit geval niet al teveel frutsels op de kaart hoefde.

Ik ben begonnen met een basis van rood  cardstock. Hierop een vierkant van wit cardstock waarop ik  met een zwarte fineliner een raster gezet. De kerstboom is gemaakt met hotfoil en de Todo machine. 
Het leuke mannetje is gemaakt met een stans van ByLene. Je kunt met deze set naast een trommelaar, ook een gitarist een een harmonica speler maken. Een veelzijdige set dus. 
Ik stanste dit mannetje met zijn trommeltje uit cardstock van Aurelie en Papicolor. Ideaal om wat restjes papier op te ruimen.



Om nog wat extra kerstgevoel te creeeren heb ik bovenin met een stans Aurelie wat kersttakjes en maakte dat af met een strik en wat belletje. Op deze manier maakt de kaart ook echt een geluidje (lol)


Hieronder nog even de gebruikte producten:
By Lene Christmas Elves BLD1020
TODO Decorative Christmas Tree 370370
TODO Crafting Machine 16931
TODO Pack of 4 gloss bright foils 20997
Aurelie Winter bladeren AUCD1021
Aurelie Kalos Collection A4 paperpack AUKC1001
Papicolor A4 karton diverse kleuren


Hopelijk heb ik jullie weer op wat nieuwe inspiratie kunnen brengen. Dank je wel voor het langskomen en ik lees graag je reactie.



5 opmerkingen:

Lia zei

Ja Aartje ik ken het liedje en je kaart doet er inderdaad aan denken! Hij is leuk!
Lia xx

Mariken zei

Ja, ik ken het liedje ook, vanuit mijn jeugd. Leuk liedje! En je kaartje is echt mooi geworden, met kleine drummerboy...

Danielle zei

Heel schattig kaartje, leuk met de echte belletjes!

Ellen zei

Dit leuke kaartje past perfect bij het liedje :-)

Anneke Wijers zei

Schattige kaart!
Kijk/beluister de versie van Pentatonix eens.
https://www.youtube.com/watch?v=qJ_MGWio-vc