vrijdag 29 december 2017

Vandaag is rood

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden vroeg mijn Dt collega Lydia of ik wat hotfoil afdrukken wilde. Ze had op een aantal beurzen gedemonstreerd en had natuurlijk heel veel voorbeelden gemaakt. 
Ik nam een stapeltje mee naar huis en toen ik daar de afgelopen dagen in zat te kijken kwam ik een afdruk van deze prachtige bloem tegen. Daar kon ik wel iets mee, vervolgens bijpassend papier gaan zoeken en tot mijn verbazing vond ik in een paperpad van Echo Park met ongeveer hetzelfde  bloemmotief. De keuze was toen snel gemaakt.

Ik begon met een basiskaart van 15x15 cm
Hierop een vel designpapier van 14,5 x14,5 cm.
Van een ander vel designpapier sneed ik   en een strook van 3,5 cm. Dit matte ik allebei op wit cardstock.
De bloem sneed ik uit met een ovaal van Aurelie.
Nog een stukje kant, een donkerrode strik en de tekst with love (Tattered Lace) erbij.

De gebruikte materialen
Echo Park Jack and Jill Girl JJG81023
Aurelie Oval Nesting Die AUCD1011
Todo Letterpress and Hotfoil Plate Henna Flower 383627

Een Hotfoil afbeelding kan dus heel goed bijv. een ingekleurde stempel of plaatje vervangen.

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer van wat inspiratie heb kunnen voorzien.
Alvast een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar.

Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige kaart Aartje !

groeten Ineke

Ellen zei

De hotfoil bloem heb je mooi gecombineerd met het designpapier!

Diny zei

Prachtig Aartje!
Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
Groetjes Diny