maandag 18 december 2017

Christmas hugs

 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook nu weer een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Hoe is het met jullie kerstpost gesteld? Hier zijn de meeste kaarten klaar en inmiddels zijn ze ook geschreven. Vandaag even langs de brievenbus en dan maar hopen dat de post ze nog op tijd bezorgd. Mocht je nog een kaartje nodig hebben, dan hoop ik dat je hier wat inspiratie opdoet. Ik heb een stempelset van My Favorite Things gebruikt, de Bitty Bears. Ze zijn zo leuk, deze beertjes. En er is er eentje met kerstmuts, dus die keuze was snel gemaakt.
 
 
Het beertje heb ik gecombineerd met een woordstans, ook van MFT. Lekkere grote HUGS, perfect voor de kerst. Om het kaartje af te maken heb ik deze keer ook de binnenkant bestempeld. Zelfde beertje, maar niet gekleurd, en een bijpassende tekst gemaakt door twee tekstjes te combineren. En met de letters die overbleven ook nu weer een tagje gemaakt. Dat komt altijd wel van pas.
 
 
 
Werkwijze:
  • Snijd een witte basiskaart van 12,5 x 18 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stukje rood gestippeld designpapier van 12,5 x 9 cm.
  • Stans hieruit de HUGS.
  • Stans de HUGS ook uit wit cardstock.
  • Plak het designpapier op de basiskaart.
  • Plak de witte letters in de openingen.
  • Stempel met de embossingpad en wit embossing poeder de tekst op een strookje zwart cardstock.
  • Plak dit strookje onder de HUGS.
  • Stempel het beertje op wit papier en kleur met Zig markers, Copics of iets dergelijks.
  • Knip de beer uit en plak verhoogd op de basiskaart.
  • Doe eventueel onder het beertje nog wat zilverdraad.
  • Bestempel de binnenkant met beer en tekst.
 
 
 
Gebruikte materialen:
  • My Favorite Things Bitty Bears Clear Stamps: BB-49
  • My Favorite Things Big Hugs: MFT-1016
  • My Favorite Things Tiny Hearts Brights 6x6 Paper Pack: EP-45
 
 
Gezellig dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou superleuk zijn als je ook nog even de tijd vindt om een reactie achter te laten. Natuurlijk wens ik iedereen langs deze weg alvast hele gezellige en sfeervolle kerstdagen. Op oudejaarsdag ben ik hier weer te vinden. Hopelijk tot dan en voor nu heel erg bedankt voor het langskomen. Fijne dag!
 
 
 
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Mariken zei

Natuurlijk ook hier je toffe kaartje en stoere tag nog even bewonderd, heel leuk!

Sarah zei

Super mooi kaartje!!

Renate zei

Ik had ze al gespot op je blog. Toch ook hier nog maar even komen spieken. En ook hier zijn ze gewoon geweldig.

-xies- Renate.

Anneke Wijers zei

Heel mooi!

Margot zei

Superlief!!!!