maandag 6 juli 2015

Tattered Lace Dies

Goedemorgen creatieve bloggers,

Vandaag wil ik met jullie mijn ervaringen delen van de Tattered Lace Dies.
Hier onder zien jullie de verpakking van de dies, op de achterkant staat altijd de Die op ware grote dat vind ik zelf wel een voordeel.


Tattered Lace Dies zijn de meest verfijnde Dies ter wereld. Zelf gebruik ik een Cuttlebug en kan niet anders zeggen ze snijden super, alleen voor de grotere dies maak ik gebruik van de metalen plaat uit voorzorg maar vaak niet nodig. Ze snijden goed uit verschillende materialen zoals cardstock, dun chipboard, kurk, vilt, acetate, sticky back canvas, stof, denim, sandpaper, perkament papier, 2mm dik craft foam, wood veneer paper, photo magnet sheets en meer.


Bovenstaand zien jullie een Die met de fijne details.


Hier zien jullie hem gesneden de kleine stukjes vallen er eigenlijk vanzelf uit, dit vind ik persoonlijk heel belangrijk want als ik het los moet gaan knippen op prikken wordt de Die hier al snel afgedaan.

Dus wat vind ik van deze dies, vind ze geweldig snijden heel goed ondanks de vele details, ze blijven mooi en recht ook na veelvuldig gebruik.
Ja de prijs dat is niet altijd even aantrekkelijk maar er is zo veel mogelijk met deze dies hier heb ik al eerder een stukje over geschreven om dit nogmaals te lezen klik hier.
Nog een voordeel is toch wel de soort dies die ze uit brengen, een eigen stijl en aparte vormen, je herkent ze meteen en zijn met geen ander merk te vergelijken.

Hoop dat jullie wat hebben gehand aan mijn ervaringen met Tattered Lace Dies.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Tattered Lace heeft ibderdaad prachtige gedetailleerde mallen die uniek zijn. Ik werk er heel graag mee.
Groeten Aartje

Lydia Boode zei

Super uitleg weer, ook je link naar de andere post is heel duidelijk.

En het blijven ook mijn nr 1 dies.

Hugs