donderdag 16 juli 2015

Nieuws Nieuws!!

Goedemorgen lieve lezers,

Wenda en ik (Lydia) willen heel graag een nieuwtje met jullie delen,
misschien heb je het al gelezen op ons prive blog,
Toch willen we het hier ook delen.

We maken sinds juni deel uit van het IndigoBlu Challenge design team.
Voor het Challenge blog van IndigoBlu maken we iedere maand een uitdaging.

Deze maand is de uitdaging flutterby
Deze kaart is gemaakt voor de challenge als inspiratie


Als basis heb ik gekozen voor een zwart cardstock met daarop het design
papier van IndigoBlu "Belle Epoque"
Op stempelkarton is de vlinder Flutterby gestempeld met Flitterglu
zodat ik hierop flakes kon aanbrengen. 
De flakes kleur Chocolate heb ik eerst goed ingewreven en daarna
opgeschuurd met het speciale sponsje.

Uit een stuk zwart cardstock heb ik een rechthoek gesneden dat net zo groot is als de vlinder
de randen bewerkt met flitterglu en ook hier flakes aangebracht. 

Het stukje cardstock is met 3d foam opgeplakt in het midden van de kaart.
De vlinder hen ik rondom uitgeknipt, de vleugels omhoog gevouwen'
en op het lijfje 3d foam tape geplakt en hem daarmee vastgezet.

Om de flakes te laten terugkomen in het papier, heb ik in de hoeken
wat flitterglu aangebracht en ook hier wat flakes aangebracht.
Als laatste de kaart afgewerkt met bloemen en blaadjes van Tattered Lace.
Op de ticket is de tekst van de ticketsheet gestempeld.





Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Lydia en Wenda,
wat superleuk dat julli ook in het DT van Indigo zitten. Ik had het nog niet gelezen, maar proficiat! Toch altijd een eer om gevraagd te worden.
De kaart is erg mooi! Alleen snap ik niet het verschil tussen Flutterby en Butterfly, of is dat een woordgrapje?
De kaart blijft even mooi!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd allebei. Deze vlinderkaart ziet er echt heel mooi uit!

Aartje zei

Deze kaart is geweldig Lydia en super dat jullie samen in het IndigoBlu team mogen zitten.
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Dit ziet er geweldig mooi uit zeg. Apart gemaakt hoor dit is heel iets anders als wat we normaal gesproken zien.
groetjes Joke

Blankina zei

Gefeliciteerd , mooie kaart!
LG Blankina