woensdag 22 juli 2015

Smile...


Goede morgen allemaal...

Graag wil ik jullie vandaag een mannenkaart laten zien.
Vaak denk je dan aan auto's of motors of wellicht tuinieren.
Ik heb het iets verder gezocht... nl. de hobbyfotograaf.
Je zou dan kunnen gaan werken met stansen van camera's o.i.d., maar ik vond tussen de stempels van ScrapBerry's zo'n ontzettend leuke stempel die zich hier uitermate goed voor leent.
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van een achtergrondstempel met camera's van EchoPark en uiteindelijk is deze kaart eruit gerold.


De ScrapBerry stempel heb ik ingekleurd met FaberCastell Pitstiften.
Voor de liefhebber heb ik de kleurnummers even op een rijtje gezet:
*vacht: 270-273
*binnenkant oren: 116
*pet-vestje-strikje-pantalon: 157
*colbert: 169-133
*fotocamera: 180-274
Om wat diepte te creƫren heb ik zo hier en daar zwart (199) gebruikt.

Na het kleuren heb ik de afbeelding uitgestanst met een Die-namics van MFT.
Vervolgens een maatje groter gepakt en hiermee het stenenkader achter de afbeelding gestanst.
Hiervoor het ik een paperpad van EchoPark gebruikt.
Uit het visgraatpatroon van de paperpad heb ik repen geknipt en deze op verschillende plekken op de kaart geplakt.
Daarna heb ik de camera-achtergrondstempel van EchoPark gepakt en deze met zwarte inkt afgedrukt op een vel uit de paperpad, deze op maat gesneden en op de kaart geplakt.
De afbeelding heb ik verhoogd op de kaart geplakt.
De tekst 'smile' heb ik in het bewerkingsprogramma Paint gemaakt.
Hier heb ik de kleinste maat van de MFT-stans achter geplakt om het als laatste verhoogd op de kaart te plakken.

Hier nog even de gebruikte materialen op een rijtje:


#Authentique paperpad 6x6 Durable (DUR020)
#EchoPark Cameras 4x6 Clear Acrylic Clear Stamps (EPStamp52)
#ScrapBerry's Set of Clear Stamps - Photographer (SCB4902006)
#FaberCastell Tekenstift Pitt Artist Pen Brush (FC-167148)
#MyFavoriteThings Die-namics Stitched Rectangle STAX (MFT-506)



Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Aartje zei

Deze is echt supermooi Angela, vind het idee van die repen een heel leuk effect geven en die fototoestellen stempel past hier perfect bij.
Groeten, Aartje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi ingekleurd en prachtig papier ook.

Groetjes, Astrid.

Petra-loves-paper zei

ontzettend mooi gekleurd en heel leuk afgewerkt!

GerJanne zei

Ach, wat een ontzettend leuke kaart is dit! Prachtig gekleurd!
Groetjes,
GerJanne