maandag 20 juli 2015

Smink van Eberhart Faber

Goedemorgen lieve lezers,

Wisten jullie dat Craftlines ook artikelen verkoopt om te Schminken?

Afgelopen Carnaval wilde mijn oudste dochter geschminkt naar school. 
Nu ben ik daar nooit zo'n fan van omdat haar huid zo gevoelig is
en ze bij het minste geringste uitslag krijgt.


Voor deze gelegenheid heb ik een 2 setjes schmink en een set potloden gekocht
Met de potloden heb ik de buitenranden gekleurd en met de set
de kleur overgangen gemaakt van licht naar donker.


De Schmink laat zich zeer goed oplossen in de bakjes en op de huid
wat het mengen van de kleuren geen enkel probleem.
Zo kon ik een hele mooie overgang maken van wit naar roze en rood


Toen de Smink was opgedroogd bleef het zeer goed zitten
waardoor er heel makkelijk de witte punten gemaakt kon worden.


Ook het tekenen van de fijne lijntjes was geen enkel probleem.
Aan het einde van de dag (want het mocht natuurlijk niet afgehaald worden)
zag het er voor het naar bed gaan nog steeds heel goed uit.

Ik vreesde al voor de wasbeurt, heb haar onder de douche gezet,
De Smink liet zich zeer makkelijk afwassen zonder hard te schrobben 
of scherpe zeep te gebruiken.

Ook had ze geen enkele vorm van uitslag op haar gezicht. 

Nog even alles op een rijtje

* Lost zeer goed op in water waardoor het makkelijk aan te brengen is
* Als het droog is geeft het niet af
* Blijft langdurig mooi zitten
* Laat zich makkelijk afwassen
* De kleuren zijn zeer goed te mengen onderling
* Is dermatologisch getest
* Mijn dochter heeft geen last gekregen van uitslag met haar gevoelige huid

Ik vind deze Smink een echte aanrader



Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi geschminkt! Mijn kinderen zijn te oud, hoewel ik heb een dochter die carnaval erg leuk vindt....
GerJanne

Trijntje zei

Hoi . Wat leuk! Maar wat ik wat minder leuk vind is dat ik de uitdaging van Juni gewonnen heb en 2 keer een mail gestuurd maar helaas niets gehoord.???> er zou zo'n leuke prijs aan vast zitten. Graag hoor ik van jullie. IK heb het mail adres van de button gebruikt. Groeten Trijntje

Aartje zei

Prachtig gedaan Lydia.

Sarah zei

Bedankt voor de tip !! Liefs ☆ Sarah ☆

Angela zei

Prachtig Lydia..... Elise ziet er schitterend uit!!
Ideaal spul zo te lezen!!
xxAngela