dinsdag 28 juli 2015

Happy Happy Birthday.


Hallo deze keer een kaartje van mij. 
Ik dit kaartje gemaakt met behulp van de My favorite things Bleuprints 12 stanzenset en het prachtige papier uit het 6x6 blokje Promise van Authentique, 
De tekst komt van een stempelsetje van My Favorite Things genaamd:pure innocence happy banner  en is gestempeld met My Favorite Things Hybrid Ink Pad Hot Fudge.  Ik heb gekozen voor deze donkerbruine kleur omdat het zachter aandoet bij dit pastelkleurige papier dan zwart. 
De mooie Roze bloem is van Scrapberries de Gardenia's light pink . De blaadjes achter de bloemen zijn  uit twee kleuren groen designpapier van het Promise blokje gestanst met de layered leaves van My favorite things.
Het houten knoopje komt uit mijn eigen verzameling. 
Hier alle gebruikte materialen nog even op een rijtje:


                                                         

Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Angela zei

Prachtige kaart Lenet...

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. Prachtig die bloem als blikvanger!
GerJanne

Aartje zei

Prachtige kaart met die mooie bloem als blikvanger.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Leuke kaart! Mooi met die bloem in het midden.