vrijdag 16 januari 2015

Mijn Boefjes

Goedemorgen lieve lezers,

Eindelijk hier en daar weer eens een beetje tijd gevonden om wat lay-outs te scrappen.
Dit blijft toch wel een grote passie van me. 
Zeker wanneer je het mooie scrappapier van ScrapBerry's onder ogen krijg, dan
beginnen je handen vanzelf te jeuken. 
En wat de foto's betreft, volgens mij zeggen die genoeg.


Voor beide lay-outs heb ik hetzelfde papier gebruikt, een basis van Paars cardstock met daarop
een vel design papier.
Op het papier heb ik een masker van MFT gelegd met inkt en een Aurelie blending tool kleur aangebracht. 
De werkwijze voor deze onderste lay-out is ook hetzelfde.


Beide lay-outs heb ik hetzelfde gehouden zodat ze naast elkaar in het album passen. 

De gebruikte stansen en materialen

My Favorite Things Die-namics Insert It - 3 X 4 Notepad (MFT-313)
My Favorite Things Die-namics Mini Ticket Strip Border (MFT-079)
My Favorite Things Die-namics Moroccan Tile Border Trio (MFT-405)
Tattered Lace Ornate Leaves (ACD214)
Tattered Lace Christmas Boot (ACD113)
ScrapBerry's Craft Tape Tickets 15 mm x 8 m (SCB490014)




Follow Me on Pinterest