zondag 4 januari 2015

Happy Birthday

Goedemorgen lieve lezers,

Allereest wil ik jullie een heel gelukkig, gezond en natuurlijk creatief jaar toewensen.
Dat we maar veel tijd mogen hebben voor onze hobby's.
Bij mij zijn inmiddels de kerstspullen opgeruimd. Tijd voor wat anders.
Ik heb vandaag een label gemaakt voor aan een fles.


Ik ben begonnen om op zwart papier de tekst en het motief te stempelen met Flitterglu van IndigoBlu.
Daar overheen heb ik de Mega-Flakes gestrooid en ingewreven. Vervolgens zijn de overtollige vlokken weer verwijderd.


Daarna heb ik met stans van MFT: Let's Toast die only, het flessenlabel uitgesneden.
Deze heb ik nog een keer gebruikt op het papier van Graphic 45: Time to celebrate

Van het zwarte label, met de IndigoBlu afdruk heb ik stukjes afgescheurd en op het andere flessenlabel geplakt.
Ook heb ik bij  een plaatje van Graphic 45 de randen gescheurd. Daarna is alles op elkaar geplakt.


De vlinders zijn gemaakt van perkamentpapier en grid 31.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.

Vergeten jullie niet om mee te doen met de nieuwe challenge?

Gebruikte materialen:


IndigoBlu Mega-flake Yorkshire Dales (MF-YD01)
Graphic 45 Time To Celebrate 8x8 Inch Paper Pad (4501014)
Pergamano Multi Grid 31 Vlinders 2 (31440)
IndigoBlu Design Numbers A6 Rubber Stamp (IND0108)
IndigoBlu Floral Swirl Mounted A6 Rubber Stamp (FS I)
 

Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

GerJanne zei

Heel mooi! En vooral die vlinders van dat perkamentpapier!
Groetjes,
GerJanne