zaterdag 10 januari 2015

Gast Designer Angela

Goede morgen allemaal....

vandaag mag ik als gastdesigner een bijdrage leveren aan dit geweldige blog.
Maar wat ga je maken....
Ik vond het erg moeilijk om een keuze te maken uit al die schitterende materialen, maar heb uiteindelijk gekozen voor een 'cutekaart' met een stempel van ScrapBerry's – My Little Bear.


 Deze schattige beertjes heb ik ingekleurd met Faber Castel Polychroom kleurpotloden.
Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpad van Graphic45 – Botanical Tea Collection.
Voor de afwerking heb ik verder gebruik gemaakt van de schitterende stansen van Tattered Lace, nl.
Trellisborder en Ornate leaves.
De tekst komt van de stempellap van Lydia.


Voor de liefhebber vermeld ik hier nog even de kleurnummers van de Faber Castel kleurpotloden die ik voor het inkleuren gebruikt heb.
* beren: 183-182-178-280
* bloemenboeket: 168-278-174-118-219-272

Ik vond het een hele eer om gastdesigner te zijn en ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt voor jullie bezoekje en wellicht tot een volgende keer.

Groetjes Angela

http://www.craftlines.eu/nl/tattered-lace-trellis-border-acd571.html

http://www.craftlines.eu/nl/tattered-lace-ornate-leaves-acd214.html


http://www.craftlines.eu/nl/papier/graphic-45/botanical-tea/



Angela dank je voor deze geweldige bijdrage.


Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Angela
Leuk dat je even in de spotlight kon en mocht staan want je kaart is reuze lief en vrolijk met frisse kleuren
Grt corry

Aartje zei

Wat een lieve schattige kaart. Heel mooi gedaan Angela,
Groeten, Aartje

Wenda zei

Schitterende kaart is het geworden Angela, dankje wel.

Hugs Wenda

GerJanne zei

Wat een prachtige kaart in mooie op elkaar afgestemde kleuren! Alles past bij elkaar!
Groetjes,
GerJanne

Anja Bakker zei

Super mooie kaart Angela.
Groetjes, Anja