dinsdag 20 januari 2015

Happy Valentine


Hallo lieve bloggers,

Vandaag weer aan mij de beurt om jullie een kaartje te laten zien en we gaan over van de kerst naar de Valentijns kaarten.
Als uitgangspunt heb ik de stans van "MFT"genomen "Polaroid Cover" vind hem heel leuk om zo weer een afdrukje als foto te verwerken op de kaart, ze hebben ook kleinere maten maar past dan ook weer minder in. Het design papier is een blokje van "Authentique" van de lijn "Crush" super voor de Valentijn.


Het afdrukje is een stempel van "My-Besties" en is gekleurd met de Faber-Castell potloden en deze keer heb ik geen doezelaars met terpentine gebruikt dus je krijgt ook wat hardere kleuren.

gebruikte kleuren : 

Huid : 190 - 132 - 189
Rood : 225 - 217 - 121 - 117
Roze : 194 - 125 - 128 - 119
Haar/Zwart : 199 - 235 - 234 - 233 - 231 - 101


De kaart verder afgemaakt met wat roosjes, blaadjes van "Tattered Lace" van de set "Foliage". het hartje is van "Aurelie - Heart" en het kleine tekstje is weer een stans van "Tattered Lace" het zit eigenlijk in een rondje maar dat heb ik er afgeknipt. Dit alles weer afgewerkt met Stickles.



Gebruikte materialen : 



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees jullie reacties graag.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk lief kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Aartje zei

Prachtige kaart Wenda.
Groeten, Aartje