zondag 4 juni 2017

With Sympathy

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie te voorzien van wat inspiratie. Ik doe dat vandaag met een kaart die we eigenlijk liever niet willen maken en al helemaal niet versturen: Een condoleance kaart.

Ik vind een condoleance kaart best lastig om te maken omdat ze natuurlijk heel ingetogen moeten zijn. Eigenlijk moet het papier zijn werk doen. Ik heb daarom gekozen voor het papier van First Edition "Wild at heart". Papier waar je misschien niet meteen aan zou denken als je het blok ziet, maar het bevat prachtige ingetogen vellen designpapier.



Ik ben begonnen met grijs cardstock en daarna wit cardstock.
Hierop het mooie designpapier van First Editions met de bladeren.
Ook de verticale strook komt uit deze paperpad.
Uit wit cardstock heb ik de ovaal gestanst met een stans van Spellbinders. Deze heeft een mooi stikrandje wat hem net iets extra's geeft.
Uit het grijze cardstock wat ik ook voor de basis gebruikte heb ik 2 grote bladeren en 1 klein blad gestanst. De nerven hiervan heb ik met distressinkt iets donkerder gemaakt
Ook de randen van alle andere delen heb ik aangezet met de inkt.
De tekststempel is uit de set Simply Stamped Zinnias van Taylored Expressions en heb ik met dezelfde inkt gestempeld.

Hieronder nog even de gebruikte produkten:
First Edition Wild at Heart Fepad135
First Edition Wildlife dies Fedie053
Spellbinder Frill oval d-lites S2-245
Taylored Expressions Simply Stamped Zinnias TEFS186

Ik moet zeggen dat het wel voldoening geeft om zo'n kaart te maken. Toch hoop ik dat hij nog een tijdje in mijn hobbykamer kan blijven liggen want zo'n kaart verstuur je toch niet graag.

Ik hoop dat ik jullie hier een beetje mee heb kunnen inspireren en vindt het heel leuk als jullie een reactie achter willen laten.






Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Suzan zei

Mooie kaart Aartje!
Groetjes Suzan

alma.heijenk@gmail.com zei

het is een stijlvol kaartje geworden,

Ellen zei

Stijlvolle condoleancekaart. Die blaadjes zijn heel mooi.

Petra-loves-paper zei

stijlvol! ik had eerst ook altijd een beetje moeite met het maken van condoleancekaarten, maar de positieve reacties die ik van de rouwenden altijd krijg, geven héél veel voldoening! groetjes Petra