vrijdag 23 juni 2017

Be a little shellfish

 
 
 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Sinds kort heeft groothandel Craftlines weer een nieuw merk in het assortiment: Lawn Fawn. Dat is echt een superleuk merk! Ze hebben gave stempels, toffe stansen en ook mooie inkten. Ik heb ervoor gekozen om één van de leuke, kleine stempelsetjes te gebruiken.

 
Gaaf toch?! Deze kleine setjes zijn betaalbaar en bovendien heel bruikbaar. En als je een beetje bent uitgekeken op de schelp kun je altijd nog alleen de 'happy birthday' gebruiken. Zo'n tekstje komt altijd van pas. Dat ik van 'eenvoudige' kaartjes houd, is vast geen geheim. Vandaar dat dit kaartje dan ook aardig leeg is. Kan er niets aan doen, vind het gewoon mooi :-) De tekst heb ik op een stukje designpapier van My Favorite Things (Watercolor Brights Paper Pack) gestempeld. Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen. O ja, het vierkantje en de schelp heb ik verhoogd opgeplakt met foam tape. Dat geeft net een beetje diepte aan de kaart.
 
 
Werkwijze:
  • Snijd een witte basiskaart van 11 x 22 cm, ril en vouw dubbel.
  • Stempel op wit cardstock de schelp en kleur deze.
  • Knip of stans de schelp uit.
  • Stempel de tekst op een stukje blauw designpapier.
  • Stans een (double) stitched vierkantje uit het designpapier.
  • Plak het vierkantje met foam tape verhoogd op de basiskaart.
  • Plak de schelp met foam tape verhoogd op het vierkantje.
 
 
 
Gebruikte materialen:
  • Lawn Fawn Year Six: LF1050
  • My Favorite Things Watercolor Brights 6x6 Paper pack: EP-29
  • My Favorite Things Die-Namics Stiched Square STAX: MFT-522
  • JEJE Product Foam Tape 2 m x 12 mm x 1 mm: 3.3010
 
 
 
Gezellig dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou superleuk zijn als je ook nog even de tijd vindt om een reactie achter te laten. Alvast bedankt daarvoor en tot een volgende keer!
 
 




Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel leuk!

Crealientje zei

Ooohh leuk!
Heel schattig kaartje.
Ik ben gek op Lawn Fawn. Zulke leuke stempels.
Vind ze ook zo goed clean stempelen.Dat doen sommige merken niet.
Ik ben fan!
Fijn weekend, groetjes Crealientje.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Aartje zei

Weer een echte "Ellen" kaart, mooi strak design. Leuk zijn deze stempeltjes.
Groeten, Aartje

Angela zei

Leuke stempels! Gave kaart Ellen!