zondag 11 juni 2017

Prickly


Hallo creatieve blogger,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik heb gemaakt voor de lopende challenge hier bij craftliners op het blog.

Het thema voor deze maand is "monochroom" dus 1 kleur in verschillende tinten. Heb voor de kleur groen gekozen en hier mee de cactussen van een al wat ouder stempel set van MFT ingekleurd.
Het kleuren heb ik gedaan met de Faber-Castell .....................


blijf deze set altijd veel gebruiken daar er een heleboel mensen in mijn omgeving zijn die dol zijn op cactussen.

Gebruikte materialen zijn :



 Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en misschien leuk om mee te doen met onze challenge.


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Cactussen zijn weer helemaal hip, gaaf kaartje!

Aartje zei

Hele leuke kaart Wenda en de tekst is heel toepasselijk bij deze stempels.
Groeten, Aartje

Angela zei

Wat een gave kaart Wenda! Super leuke combi van stempels met tekst!
Jij hebt het inkleuren met de Albrecht potloden goed onder de knie zeg; je cactussen zijn écht prachtig ingekleurd!
xxAngela