maandag 12 juni 2017

Cheerfull Thoughts

 Hallo lieve bloglezer,

Laatst zag ik op facebook een video van een Artiest die een geweldig mooi
schilderij heeft gemaakt met verf uit een spuitbus.
Deze video is de inspiratie geweest voor deze kaart.


Met MFT dye inkt heb ik eerst een stuk geel en oranje gemaakt op een stuk
wit Cardstock. 
Uit een stuk masking tape heb ik een cirkel gestansd en dit op het oranje gele vlak
geplakt.
Met diverse tinten rood, roze paars en zwart ben ik de kaart gaan blenden.
Ook weer verschillende tinten dye inkt gebruikt van MFT.

Toen ik tevreden was met het resultaat heb ik het masker verwijderd en met 
witte Embossing poeder van Aladine de wolken gestempeld.
De wolken en het gras zijn stempels van IndigoBlu.

Het merk Aladine is vrij kort geleden aan het assortiment toegevoegd.
De embossingpoeder werk heel erg fijn, hij dekt mooi en zelfs de tekst blijft
goed leesbaar.
Uit de collectie van Alaldine heb ik met de zwarte pigment inkt het gras en de boom
gestempeld. Ook dit is een hele fijne inkt die goed dekt.
Het paard is een PeelOff sticker.
Als laatste de kaart gemat op zwart Cardstock en op een gele basis kaart geplakt. 




Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 




Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Angela zei

De aanhouder wint.... dat is duidelijk :).
Wat is deze achtergrond geweldig goed gelukt Lydia; top!!!
Schitterende kaart!

Aartje zei

Deze is echt geweldig mooi! Wow!
Groeten, Aartje