woensdag 21 juni 2017

Thinking of you

 Hallo Lieve bloglezer,

Als ik zeg; Aladine, waar denk je dan aan?
ik denk dan aan heel veel leuke inkjes in verschillende variaties.


Deze kaart is gemaakt met inkten van Aladine gecombineerd met wat kleuren 
van My Favorite Things. (ik heb gecombineerd zodat ik meer kleur keus heb)
De Layerd vlinder stempel is van Taylored Expression en
die stem\pel ik met een Stamp Perfect tool.
Dit zijn rubber stempels en die kunnen ook heel goed
op een stamp perfect tool.
Hoe je dat doet zie je in de video.


Hopelijk heb je weer inspiratie kunnen opdoen van deze blogpost.
En mocht je zin hebben een reactie achter te laten, 
Weet dan, dat ik het altijd erg leuk vind ze te lezen.
Dank je hiervoor, 


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Aartje zei

Mooie duidelijke video en een prachtig eindresultaat.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Mooi die vlinders!

Angela zei

Mooi gedaan weer Lydia!