woensdag 13 september 2017

Wishing you spirit

Hallo lieve bloglezer,

Vandaag een kaartje in kerstsferen.
Dat is eigenlijk helemaal niets voor mij om nu al een kerstkaart te maken,
maaaaar ik werd geinspireerd door de kerstbomen uit de Disney Frozen Lijn


Deze set met bomen vind wel heel erg mooi, ze hebben ook een formaat waar je wat mee kunt. 
Met pigment inkt van My Favorite Things in de kleuren blauw en groen heb ik 
een stuk wit mixmedia papier van Strathmore geblend.
Vervolgens met diverse masker van My Favorite Things gebruikt in dezelfde
kleuren.


De bomen heb ik gestansd uit zwart en uit wit cardstock.
Het witte cardstock heb ik door de GoPress & Foil gehaald met een groene 
kleur folie.
De teskt van IndigoBlu heb ik gestempeld met versamark inkt en vervolgens
met zwart embossingpoeder van Lindy's bewerkt.
De kaart afgewerkt met blauw en zwart cardstock deze keer uit de lijn
van Papicolor.

Hieronder het lijstje met de materialen,


Ik hoop dat je weer inspiratie hebt kunnen opdoen met deze post. 
Dank je voor je reactie. 


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende kaart Lydia!

Aartje zei

Mooie kerstkaart Lydia.
Groeten, Aartje