vrijdag 15 september 2017

Hello



Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Net als in mijn vorige bericht (klik) heb ik gebruik gemaakt van de gave Colour Drops van My Favorite Things. Deze keer heb ik echter niet de clearstamps gebruikt, maar de stansen.



Ik heb de drops in twee kleuren uitgestanst en op mijn basiskaart geplakt. Toen nog de tekst. Daarvoor heb ik een stans van Lawn Fawn gebruikt. Het is echt superleuk dat Craftlines dit merk tegenwoordig ook in het assortiment heeft! Om de hello-tekst een beetje meer body te geven heb ik 'm drie keer uitgestanst en op elkaar geplakt.



En zo is het een eenvoudig, maar mooi kaartje geworden. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn. Wat mij betreft juist het liefst niet ;-) Zo heeft iedereen zijn eigen smaak en stijl. Juist dat maakt het kaarten maken en bloggen zo ontzettend leuk.



Werkwijze:
  • Stans drie drops uit groen cardstock.
  • Stans vier drops op licht blauw cardstock.
  • Snijd een basiskaart van 11 x 25 cm, ril en vouw dubbel.
  • Plak de drops op de basiskaart.
  • Snijd de zijkanten van de kaart bij, zodat de blauwe drops precies gehalveerd worden.
  • Stans de tekst drie keer uit grijs cardstock en plak op elkaar.
  • Plak de tekst op de kaart.


Gebruikte materialen:
  • My Favorite Things Colour Drops STAX: MFT-1117 
  • Lawn Fawn Scripty Hello
  • Aurelie Kalos Collection Cardstock Pack A4: AUKC1001

Gezellig dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou superleuk zijn als je ook nog even tijd vindt om een reactie achter te laten. O ja, vergeten jullie onze challenge niet? We hebben deze maand een inspiratiefoto voor jullie. En niet te vergeten een gave prijs: een paperpad van MFT. Goede reden dus om mee te doen. Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!

    Follow Me on Pinterest

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! Mooie stansen zijn het.
En ja die foto...ik heb hem op mijn lijstje staan....

Danielle zei

Leuk kaartje!! Ik heb die set van stempels en stansen, maar nog niet gebruikt.... dat wordt tijd!!!

Mariken zei

Echt een geweldig kaartje, zo leuk is-ie! En nog toffer is het dat dit kaartje bij mij beland is, dank je wel!! Xx

Nancy Soetaert zei

heel mooi! Ik zou niet onmiddellijk weten wat te doen met deze vorm stansen, prachtig gedaan!

Diny zei

Prachtig Ellen....gave kleurtjes!
Groetjes Diny

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

...er ging iets niet goed ;)
Maar wat een superkaart, Ellen!

Anneke zei

Super patroon maakte je zo, heel mooi!

Rosina zei

Ja dat maakt mij nieuwsgierig Ellen...Ik wilde toch het hele kaartje ff zien, nadat ik op jouw blog een gedeelte zag
Maar het is weer geweldig leuk gemaakt met die druppelvormen en de kleurtjes zijn ook top!!!

groetjes
Rosina

Aartje zei

Wat een superidee om deze stansen op deze manier te gebruiken.
Groeten, Aartje