maandag 18 september 2017

Sterre


Hallo creatieve blogger,

Even geen kaart vandaag vorige week moest 1 van mijn 2 hondjes een buik operatie ondergaan, na de operatie hoefde ze geen kap maar wel een soort rompertje zou ze aan krijgen zeiden ze bij de dieren arts en dat zou heel donker blauw zijn.
Nou dat was nog aardig aan de prijs en wilde er toch twee hebben om het te kunnen wassen tussen door, vandaar dat ik zelf maar aan de slag ben gegaan.
Heb geen snij machine maar dacht dat moet ook anders kunnen, wat van kleuren "Cricut Iron On" besteld en maar gaan proberen.


Het materiaal heeft aan de achterkant een plaklaag waar je het dus mee op de stof strijkt en aan de voor kant een vrij dikke plastic laag. In de snijmachine snijd hij op de achterkant en werk je dus in spiegelbeeld maar ik ben gaan stansen dit heb ik van af de voorkant gedaan.
Hij stanste niet helemaal door maar het ging heel goed, een paar kleine stukjes nog los knippen en alles kon er op gestreken worden. Hier voor moetje ook het dikke plastic er op laten zitten je legt je patroon op de stof een doek er overheen en zonder stoom srtijk je het er op ongeveer een minuut op de zelfde plek houden en tot je alles hebt gehad.
Het geheel even af laten koelen en dan het plastic folie verwijderen, klaar is je project en Sterre loopt er toch wat gezelliger bij dacht ik zo.

Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren en misschien wel leuk om ook eens te proberen.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuk! Heb ooit wel eens een rompertje 'bedrukt'...Deze voor Sterre ziet er mooi uit.
GerJanne

Aartje zei

Wat een leuk idee Wenda. Het ziet er geweldig uit.
Groeten, Aartje