maandag 11 september 2017

Oude auto

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie van wat inspiratie te voorzien.

Ik koos er vandaag voor om met een Dixi craft card topper aan de slag te gaan. Craftlines heeft verschillende sets in het assortiment (o.a. kerst, vintage, huwelijk en dieren). 
Mijn cardtopper van vandaag komt uit de set Automobile (ET0235). In zo'n set zitten 24 cardtoppers in 8 designs.

Ik combineerde deze cardtopper met het papier Transatlantic Travel van Carta Bella.


Hoe heb ik deze kaart gemaakt:
Ik ben begonnen met creme cardstock van 15 x 30 cm, Hierop in de maat 14,5 x 14,5 cm het papier van Carta bella. 
Vervolgens van het designpapier ook een vierkant van 12 x 12 cm gesneden een een strook van 3 x 13,5 cm.
Alle randen heb ik gedistresst met een distresser van Aurelie en vervolgens met een mini blendingtool (eveneens van Aurelie) de randen met distressinkt aangezet.
Beide kun je voor een hele redelijke prijs kopen.  Bij de blendingtool zitten nog een paar reservekussentjes dus daar kun je dan ook echt even mee vooruit.

Op een mannenkaart doe ik meestal niet teveel "toeters en bellen". Ik heb deze keer gekozen voor 2 al wat oudere stansensets van My Favorite Things (Mini Pennants en Lead the way)

Nog even alle gebruikte producten op een rijtje:
My Favorite Things Mini Pennants MFT-099
My Favorite Things Lead the Way.

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer heb kunnen inspireren en als je vragen hebt stel ze hieronder en dan zal ik proberen ze te beantwoorden.



Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Leuke kaart en helemaal geschikt voor een man die van auto's houdt.
En inderdaad, de meeste mannen doe je geen plezier met veel opsmuk op een kaart.....
GerJanne

Ellen zei

Mooie vintage autokaart!

Angela zei

Gave kaart Aartje! Precies genoeg 'aufschmuck' :).