zondag 14 juni 2015

Oh happy day

 
Hallo en goeiemorgen! Vandaag laat ik jullie een kaartje zien waarvoor ik de Think Happy Thoughts-set van Taylored Expressions heb gebruikt. Die is echt supergaaf! Er zitten niet alleen verschillende tekststempeltjes in deze set, maar ook een stans om het woord 'happy' te maken. Zo kun je zelf allerlei combinaties maken. Helemaal leuk vind ik, maar ja, ik ben dan ook fan van al die leuke woord-dies die je tegenwoordig voorbij ziet komen :) Verder heb ik een papierblokje gebruikt van BasicGrey en natuurlijk ook nog wat die-namics van My Favorite Things.
 

Werkwijze:
  • Snijd een basiskaart uit wit cardstock van 18 cm x 12,5 cm, ril en vouw dubbel.
  • Stans uit verschillende designpapier drie fishtails en plak die op.
  • Stans een tag uit het houtnerf designpapier met een MFT Traditional Tag.
  • Maak een gaatje in de tag en doe hierdoor een stukje touw.
  • Stans uit oranje designpapier een woordbubbel met de MFT Say What? die-namic.
  • Stempel daar het eerste stukje tekst op en plak verhoogd op de tag.
  • Stempel op de tag het laatste gedeelte van de tekst.
  • Stans met de woord-die van Taylored Expressions het woord 'happy' en plak op de tag.
  • Plak de tag verhoogd op.
  • Plak tot slot nog wat glimsteentjes op.

 
 
Gebruikte materialen:
  • BasicGrey Highline 6x6 Inch Paper Pad: HGL-4591
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Fishtail Flag STAX: MFT-575
  • My Favorite Things Die-namics Say What?: MFT-053
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Traditional Tag STAX: MFT-525
  • Taylored Expressions Think Happy Thoughts Stamp & Die Combo: TEPS137
 
 
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Diny zei

Wat een gaaf kaartje is di....super!
Groetjes Diny

Mary zei

Ik had het op je blog ook al vermeld, maar ik ben en blijf fan van dit kaartje!!

Angela zei

Schitterende kaart weer Ellen!!

Aartje zei

Gave kaart Ellen. En die set van Taylored Expression is inderdaad heel leuk en je kunt er door de bijpassende stempels alle kanten mee op en steeds weer iets nieuws maken.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Echt tof !!

GerJanne zei

Het is een prachtige kaart! Mooi stans, inderdaad!
GerJanne