dinsdag 16 juni 2015

Beterschap

Goedemorgen lieve lezers,

Voor onze challenge kleuren uitdaging heb ik deze kaart gemaakt.
Turqoise, zand en geel. 


Voor Tattered Lace had ik laatst een kaart gemaakt waarbij ik een embossing folder
had beïnkt.
Met de stencils is dit ook heel goed mogelijk. 
Met een brayer heb ik inkt opgenomen van het inkt pad en dit over het masker heen gerold.
Nadat ik tevreden was heb ik het masker heel voorzichtig op
het stuk papier gelegd. Dit vast gezet met een stukje verwijderbaar plakband

Omdat je met de maskers ook kunt embossen heb ik hem door de Cuttlebug gehaald. 
De inkt word afgegeven aan het papier en tevens geëmbost.
Het papier op maat gesneden en op de basis kaart geplakt. 
Met de stax stans van MFT ben ik de kaart verder gaan opbouwen. 

Uit een stukje papier heb ik de bloemen gestansd en gestempeld.
De tekst is van mijn eigen stempellap en de ticket is van MFT.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden
doe je nog mee met de kleuren challenge
Dank je voor het achterlaten van je reactie.




Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Ellen zei

Gave kaart! De bloemen 'springen' er echt uit. Leuk is dat.

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia! Mooi met die bloemen op deze manier verwerkt.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Mooi kaartje! Ik hoop nog mee te doen, was het even vergeten. Groetjes,
GerJannee