zaterdag 20 juni 2015

Best Wishes


Hallo creatieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie, het is er een geworden waar ik eigenlijk alleen maar met stansen van "Tattered Lace" heb gewerkt.
de "Retro car" vind ik persoonlijk echt super je kan er van alles mee, rijbewijs gehaald, mannen kaart en toch ook leuk voor een dames kaart het zijn lieve autootjes om te zien zeker als ze een fris kleurtje hebben.
Voor deze kaart de bruin tinten gekozen, twee keer gestanst uit licht en donker bruin met "Stick it"  op de onderkant. Eerst de lichte kleur en dit opgeplakt op de kaart, vervolgens de kleine stukjes uit het donker gehaald en deze in de lichte auto geplakt. 
De Tekst aan twee kanten beplakt met "Stick it" en ook weer uit gestanst de boven kant bewerkt met tweee soorten glitter en dit weer op de kaart geplakt.


De nieuwe "Lacy Primrose" is ook weer een super bloem die mooi past bij de al bestaande bloemen met het zelfde patroon in het blad. Hier zijn er rozen op geplaatst en met stickles bewerkt.


De nieuwe swirls "Delicate Flourishes" bestaat uit 5 verschillende swirls, heel mooi fijn en zo als je op de foto ziet is het ook heel leuk om hem niet in het geheel op de kaart te plakken maar een beetje los te laten zitten zodat het naar voren komt.
 Het achtergrond papier komt uit een blokje van "Authentique" genaamd "Durable"

Gebruikte materialen

Swirls : 
Bloemen : 

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

Gezellige dag gewenst.

Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: