zaterdag 18 oktober 2014

Winter uilen

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met Perkamentpapier.
De nieuwe collecte is uit. Deze is gebaseerd op uilen in winterstijl.
Leuk om te combineren met de stansen en het papier van het merk Aurelie.


Ik ben begonnen met een dubbele kaart van 12 x 15 cm.
Hiervoor heb ik het papier van Aurelie gebruikt.
Het kader is gemaakt op grid 42. Ik heb de rand uitgekozen, maar niet de hele rand.
Na het ciseleren en perforeren heb ik de rand uitgeknipt langs de perforaties.
De dennenappels heb ik gemaakt met mini grid 24.
Het geheel heb ik op de kaart bevestigd met brads.


Het plaatje van de schattige uiltjes komt uit een voorbedrukt vel perkamentpapier,
wat verpakt is met meerdere vellen designs.
Deze lenen zich ervoor om aan de achterkant geciseleerd te worden.
Dat geeft een 3d effect.
Daarna heb ik het plaatje op gid 13 gelegd en de cirkel geperforeerd. ook deze is uitgeknipt.
Achter het plaatje heb ik een cirkel  van wit papier geplakt (rond 6 cm) om doorschijnen te voorkomen.
Met wat plakparels maak je de kaart af.

Hopelijk vinden jullie deze creatie leuk. Ik vond het leuk om deze te maken.

Fijn weekend!

Gebruikte materialen:
Pergamano Multi Grid 42 Uilen (31472)

Pergamano Mini Grid 24 Uilen (71024)

Pergamano Multi Grid 13 Rond (31423)

Pergamano Perkamentpapier Collectie This Is The Season (62606)

Aurelie Design Paper Collection This Is The Season (AUPP1002)


Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: