woensdag 22 oktober 2014

Graphic 45 Good ol' Sport

Hallo allemaal,

Veel mensen vinden mannenkaart heel lastig om te maken. Met de papierlijn Good ol' Sport van Graphic45 is het een fluitje van een cent.  In de paperpad zitten naast prachtige designvellen ook vellen met afbeeldingen die perfect bij het papier passen. Het papier heeft een wat vintage uitstraling.


Het papier in de paperpad heeft verschillende kleurstijlen. Ik heb voor de blauwe in combinatie met rood gekozen.
De basis is cremekleurig cardstock van 15x15cm. Hierop het blauwgeruite papier van 14,5 x 14,5 cm.  Ik heb uit het blauwe papier met de cijfers een strook geknipt van 5 x 13,5 cm. Onderaan deze strook heb ik een punt ingeknipt zodat er een banier ontstaat. Het blauw getreepte papier heeft een maat van 4,5 x15cm.
Uit de paperpad heb ik 2 bijpassende afbeeldingen genomen en deze schuin achter elkaar gelegd. (de randen heb ik wat ruw gemaakt en bewerkt met distressinkt Vintage Photo).
De kaart is afgemaakt met de 2 soorten die-namics van My Favorite Things: nl de pijlen van Lead the way en de sterren van Stacking stars. 
Ik heb de kaart afgemaakt met een stukje rood/wit twine en de cijfers 40 uit het bijpassende alphabetstickervel 

Hieronder nog even de gebruikte producten op een rijtje:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat wat je er van vindt.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een leuke/stoere mannenkaart.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Dit is echt een leuke maar zeker ook een stoere mannenkaart Aartje. Leuk gecombineerd met die sterren en pijlen en dan die postcard zo schuin achter het plaatje, Toppertje hoor.
groetjes Joke