vrijdag 31 oktober 2014

Mijn moeder

Goedemorgen lieve lezers,

Voor de vakbeurs in september mocht een aantal lijnen van
Scrapberry's uitzoeken om mee te werken.
Bij het voorbij komen van deze lijn wist ik eigenlijk al direct welke
foto ik wilde gebruiken. 
Niet een van de makkelijkste foto's doordat dit een van de laatste foto's is
van mijn moeder waarop ze nog niet ziek is. 
En we samen een super leuke dag hebben gehad op het water waarin we ontzettend veel gelachen hebben.

Mijn moeder en ik gingen samen een dagje varen, met onze boot de Brabantse Biesbosch in.
Nu kende ik de Biesbosch redelijk goed, al had ik me vergist in de plaatst van een zandbank.
Gezellig genietend van het mooie weer vaarde ik dus lekker de zandbank op.
Mijn moeder schrok best wel en die zag het al helemaal voor zich, wachtend op 
hulp. Toen ze me vroeg hoe ik dit ging oplossen en ik haar zei
oh het water in en hem los duwen, had je haar gezicht moeten zien. 
Met de haak die we aan boord hadden kon ik de boot gelukkig los duwen en hoefde 
niet het water in. 
Toen we eenmaal los waren en onze vaarweg vervolgde kon ze er smakelijk om lachen. 

Maar nu terug naar de lay-out, het papier van Scrapberry's evenals de embellishments
en bloemen.
De swirls en note blaadjes zijn gemaakt met de stansen van MFT de bloemen in de bovenhoek
zijn gemaakt met een stans van Die-namites.


My Favorite Things Die-namics Large Leaf-Filled Flourish (MFT-273)
My Favorite Things Die-namics Insert It - 3 X 4 Notepad (MFT-313)
My Favorite Things Die-namics Ticket Book (MFT-259)
Die-Namites Hanging Grapes (DN-1108)

Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: