vrijdag 17 november 2017

Lots of love..

 
Hey goeiemorgen,
Vandaag ben ik er weer om een blogpost voor Craftliners te maken! Gezellig dat je even langskomt!
Ik heb nogal wat MFT Backgrond stempels. En meestal gebruik ze inderdaad om een achtergrond te creëren. Deze prachtige bloemenstempel ( MFT Floral Fantasy Background) leent zich ook echt om er meer mee te doen. Ik ga je vertellen en laten zien hoe.

Werkwijze:

  • Stempel de backgroundestempel met clear stempelinkt op glad aquarelpapier.
  • Strooi er wit embossingpoeder overheen en verhit dit met de heattool.
  • Nu beginnen we met inkleuren, ik heb dit gedaan met zigmarkers in de kleuren licht en donker Carmine red en verschillende tinten groen.
  • Zet wat kleur langs de randjes, en ga daar met een waterpenseel overheen. Het is even een geduldwerkje...

  • Voor de rand heb ik twee opeenvolgende maten genomen uit de set MFT Die-namics Stitched Rectangle. Zo kun je zelf een passende pass-partout maken.
  •  Tot slot heb ik een tekst uit de stempelset van MFT "Love is in the air" afgedrukt met clear stempelinkt op zwart cardstock en ge-embost met witte embossingpoeder.
  • Het geheel is gemat op lime-groen cardstock.

 Gebruikte materialen:
  • MFT Floral Fantasy Background (BG-87)
  • MFT Die-Namics Stitched Rectangle STAX (MFT-506)
  • MFT Love Is in the Mail (CS-167)
Natuurlijk hoop ik dat ik je heb laten zien hoe veelzijdig de backgroundstempels zijn. Leuk dat je even hier langs bent geweest, een fijne dag en tot gauw! 
En...denken jullie nog aan de challenge?



Follow Me on Pinterest

9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend!

Colien zei

Mooi!!
grtz. Colien

Danielle zei

Wat een beauty!! Mooi om de stempel zo te gebruiken....

Ellen zei

Echt heel mooi en dat ‘gewoon’ met een achtergrondstempel.

GerJanne zei

Super zeg! Zo simpel kan het zijn! Behalve dan het kleurwerk, maar ik bedoel het idee...
GerJanne

Dortesjs zei

This is beautiful, very ;O))

Anneke zei

Prachtig ingekleurd, supermooi!

Aartje zei

Prachtig!
Groeten, Aartje

Anneke Wijers zei

Heel mooi!