maandag 20 november 2017

Dikke kus


Hallo creatieve bloggers,

Voor vandaag ben ik lekker bezig geweest met de GoPress&Foil om een kaartje te maken. Het is een kaart geworden met een rode basis kaart van 12,5 x 12,5 cm, hier boven op een vierkant van 12 x 12 cm zwart. Als laatste een vierkant van 11,5 x 11,5 wit en het op heb ik in het midden met glimmende rode folie een dotjes patroon aangebracht. Hier overheen de tekst met heel donker glimmend blauw, om de kaart af te maken hen ik mat rode folie op een stukje papier aan gebracht en hier de mond uit gestanst en met drie D kit op de kaart geplakt.


Nog even en schuine foto om het glimmende resultaat te laten zien.

Gebruikte materialen zijn : 

Tattered lace stans mond : Kiss (ETL247)

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Danielle zei

Mooi effect met het folie! Een kaart om te zoenen :-)

Anneke Wijers zei

Die is mooi!

Ellen zei

Mooi met die kus.

Aartje zei

Wow, die rode mond is een echte eyecatcher.
Groeten, Aartje