woensdag 8 november 2017

Achtergrond met folie en lijm in een video


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag heb ik een video gemaakt waarin ik laat zien hoe je met folie en lijm een achtergrond maakt zoals op de kaart die ik vorige week heb laten zien en zo als hierboven maar dit is gebruikt als plaatje op de kaart.


Wat hebben we nodig, een achtergrond stempel naar keuze, lijm (zelf heb ik FlitterGlu van IndigoBlu gebruikt), folie en papier.



Hoop dat het door de video duidelijk is geworden hoe ik da achtergronden heb gemaakt en dat je ook zelf aan de slag kan.

Gebruikte materialen zijn :

Folie : Heat Activated Foil Blue-Green Iridescent Finish (CO725392)
Lijm : FlitterGlu Bottle 120ml (FGJ01)
Stempel : Kan elke wille keurige zijn
Hot foil stamp : Hotfoil Stamp Sweet Birthday Wishes (2.2 x 1.1in) (ULT158095)
Cardstock : Turquoise 12x12 Inch Paper Pad (MPP0070)
Design papier : Perfectly Plaid Winter 6x6 Inch Paper Pad (LF1253)

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en video.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Gertrude zei

Wunderschöne Karte, bin ganz begeistert
glg Gertrude