vrijdag 24 november 2017

Dream

 
Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook nu weer een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Voor mijn berichtje van vandaag heb ik, net als drie weken geleden (klik), gebruik gemaakt van de Talens Ecoline Brush Pens. Deze keer in combinatie met een leuke stempel en stansset van Aladine. DUO clear & dies heten ze. Craftlines heeft van deze setjes wel acht verschillende in het assortiment. Ik heb voor de 'Text' versie gekozen.
 
 
Ziet er leuk uit, toch?! Stempels van drie verschillende tekstjes en een tekstwolk en vier stansjes erbij. Voordat ik daarmee aan de slag kon, ben ik begonnen met het maken van mijn achtergondje. Dat deed ik met de blauwe Ecoline Brush pen. Eerst heb ik met die pen dikke stippen gezet aan de zijkant van mijn aquarelpapier. Met een kwast en water heb ik daarna van die stippen strepen gemaakt.
 

Daarna ben ik verder gegaan om er een kaartje van te maken. Achtergrondje op maat gesneden en de tekst erop gestempeld. Uit een ander stukje aquarelpapier heb ik de tekstwolk gestanst. Dat stukje ook weer op maat gemaakt en verhoogd op het gestreepte gedeelte geplakt.
 
 
 
Werkwijze:
  • Zet op aquarel papier met een Ecoline Brush pen dikke stippen.
  • Werk die met een kwast en water uit tot strepen.
  • Snijd hieruit een vierkant van 10 x 10 cm.
  • Stempel hierop de tekst.
  • Snijd een witte basiskaart van 10 x 20 cm, ril en vouw dubbel.
  • Plak hierop het gestreepte vierkant.
  • Snijd een  stuk aquarelpapier van 9,5 x 9,5 cm.
  • Stans hieruit de tekstballon.
  • Plak dit met foam tape verhoogd op de gestreepte achtergrond.
 
 
Gebruikte materialen:
  • Aladine Clear Stamps & Dies Text: 04301
  • Talens Ecoline Brush Pen Set 10: 11509002
  • JEJE Produkt Foam Tape 2 m x 12 mm x 1 mm: 3.3010
 
Gezellig dat je ons blog kwam bezoeken! Het zou superleuk zijn als je ook nog even tijd vindt om een reactie achter te laten. Denken jullie nog aan onze achtergondstempel-challenge? De maand is nog niet afgelopen, dus je kunt nog meedoen. Wij zouden dat heel erg leuk vinden.  Bovendien valt er een gave paperpad van Echo Park te winnen. Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!



Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Mariken zei

Die ecolinepennen zijn echt tof, mooi strepenpapier gemaakt. En ook het stempel-diesetje is leuk. Kortom, goeie combi samen!

!neke zei

Heel mooi Ellen !
Goede uitleg, dank !

Danielle zei

Hartstikke leuk!! Weer nieuwe dingen voor op het verlanglijstje :-)

Aartje zei

Wat leuk gedaan Ellen, het streepjes effect geeft een heel mooi eindresultaat.
Groete , Aartje