woensdag 18 oktober 2017

Naamborden maken

Hallo lieve lezer,

Inmiddels alweer een jaar lang demonstreer ik op de beurs bij
de Hobbyhoek, Conny doet de demo met de Cricut machine
en ik doe een demo met de TODO en/of de GoPress & Foil machine.
We zitten dan gezellig naast elkaar, en kletsen de hele dag wat af.
Met beursbezoekers en Collega Standhouders.


Zo van het een kwam het ander en vroeg Annemarie van Stamps and Cards
of ik haar wilde helpen met het beplakken van de naamborden voor hun 
totaal vernieuwde stand. 
Annemarie ken ik inmiddels alweer een aantal jaren, en natuurlijk wilde ik haar
hiermee helpen.
Op een vrijdag is ze gezellig met haar man richting Gorssel gereden en zijn
we aan de slag gegaan met Vinyl in de kleuren Roze en Zwart, Transfer Folie,
de Cricut en Cricut Design Space.


Ik heb het ontwerp van het logo in Cricut Design Space geladen, 
vervolgens bewerkt zodat ik het in 2 delen kon snijden.
Eerst het frame en vervolgens de tekst.
Dit omdat het Frame zwart is en de tekst Roze.
Annemarie heeft na het snijden het overtollige vinyl gepeld, zodat het
frame overbleef, met Transfer folie hebben we dit op de borden geplakt.
Goed aanstrijken met de Scraper of iets wat daar op lijkt.
En niet vergeten te ontvetten.


Daarna in Roze de tekst gesneden en op dezelfde wijze op de borden geplakt.
We hebben borden gemaakt met het logo en borden met alleen tekst
over de winkel. 
Bij de tekst borden wilde Annemarie de begin letter in het Roze dus eerst die gesneden
en opgeplakt daarna de rest van het woord in zwart gesneden en geplakt.   


Als laatste hebben we de bloemen gesneden en opgeplakt. 


Zie hier het eindresultaat. 

De materialen die we hebben gebruikt zijn

Ik hoop dat ik je met de blogpost heb kunnen inspireren.
Dank je voor je feedback.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Dat is mooi geworden Lydia. Ik denk dat Annemarie hier heel blij mee was.
Groeten, Aartje

annemarie zei

En ik ben er zo blij mee, en zo trots op onze stand want mede door jou is die echt helemaal af zo.
Super leuk en soms frustrerend om het te doen he maar we hebben wel lol gehad.

Super blij mee en een dikke kus voor jou

Annemarie xxx