maandag 23 oktober 2017

Friends make the holiday special


Hallo creatieve blogger,

Vandaag heb ik weer een kerst kaartje voor jullie gemaakt, het is een wat kleiner kaartje geworden dan ik normaal maak deze is 12,5 x 12,5 kerst rode basis kaart hierop anjer wit van 12 x 12 en daar boven op de achtergrond van 11,5 x 11,5 gemaakt met de "Block Quilt  van Spellbinders".


Hier boven op heb ik een plaatje gemaakt met een stans van "Cottage Cutz - Holiday Owls" dit heb ik uit restjes cardstock gestanst en op geplakt, ben meestal van het kleuren maar dit is toch ook wel heel leuk om te doen net kleine puzzeltjes. De oogjes aangebracht met de zwarte "Pearl Pen van Schjerning" en de kaart afgemaakt met een tekst uit een oudere stempels set van "My Favorite Things" die er leuk bij paste.

Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kerst kaart en lees je reactie altijd met plezier.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een gezellig kerstkaartje met al die uiltjes!

Gertrude zei

WOW, was für eine tolle Karte, gefällt mir sehr gut
glg Gertrude

Anneke Wijers zei

Wat een vrolijke kaart!

Aartje zei

Wat een leuke kerststans is dit. Superleuke kaart.
Groeten, Aartje