woensdag 18 januari 2017

Stansen op de TODO machine

Hallo lieve lezer,

Onlangs vernam ik dat er een discussie is ontstaan over
de TODO machine.
We zouden foutieve informatie verstrekken over de stansen die
de machine wel of niet aan kan.

Alle stansen die op dit moment verkrijgbaar zijn tot en met A4 formaat
en dit is inclusief alle embossing folders tot en met A4 formaat
kunnen gebruikt worden op de TODO machine,.

Hoe dit dan werkt laat ik zien in onderstaande video.
Mocht je toch nog vragen hebben, de machine willen in het echt willen zien
dat kan, komend weekend kun je me vinden op de hobbybeurs Leiden
bij Stamps and Cards 


Heb je een vraag die je direct wilt stellen
kan dat in de TODO facebookgroep

De opzet van de video is veranderd ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Dank je voor je feedback.


Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Aartje zei

Goed om te weten dat je alle merken stansen kunt gebruiken met de TODO.
Groeten, Aartje