woensdag 4 januari 2017

Make a wish


Hallo en goeiemorgen, gezellig dat je ook vandaag een kijkje komt nemen op het blog van Craftliners! Deze keer ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien en jullie hopelijk te inspireren. Maar eerst wil ik jullie allemaal het beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat 2017 voor iedereen een leuk, gezellig, creatief en bovenal een gezond jaar mag worden. Mijn kaartje sluit daar mooi bij aan: make a wish!


Zoals jullie van mij gewend zijn, heb ik het simpel en strak gehouden. Een leuk designpapiertje van MFT, een mooie kleur cardstock van Aurelie, wat cirkelstansen en een tekststempeltje (bijvoorbeeld van de Make A Wish Clear Stamps van MFT). Hieronder liggen alle losse onderdelen al klaar. Het hoeft alleen nog maar 'gemonteerd' te worden.

 
 
Werkwijze:
  • Snijd een witte basiskaart van 20 x 10 cm, ril en vouw dubbel.
  • Snijd een stukje designpapier van 10 x 10 cm en verstevig dit met wit cardstock.
  • Stans hieruit een kartelcirkel.
  • Snijd een grote cirkel uit een leuke kleur cardstock.
  • Stempel de tekst op wit cardstock en stans uit met een stitched circle.
  • Plak de gekleurde cirkel midden op de basiskaart.
  • Plak het designpapier met gat verhoogd op de basiskaart.
  • Plak de cirkel met tekst verhoogd in het gat.
 


Benodigde materialen:
  • My Favorite Things Make A Wish Clear Stamps: CS-129
  • My Favorite Things Die-namics Pinking Edge Circle STAX: MFT-503
  • My Favorite Things Die-namics Stitched Circle STAX: MFT-388
  • My Favorite Things Fun & Frolic 6x6 Inch Paper Pack: EP-23
  • Aurelie Kalos Collection Cardstock Pack A4: AUKC1001
  • JEJE Produkt Foam Tape 2 m x 12 mm x 2 mm: 3.3000
 
 


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende kaart weer Ellen! Mooi strak!

Cornelie zei

Heel mooi! en leuk de uitleg! maar ook de foto's van je gebruikte materialen. Ik ben al een tijdje op zoek hoe dit te doen, maar jij maakt een collage van je materialen? Of gebruike je een programmaatje hiervoor? Ben ik wel nieuwsgierig naar, bedankt vast!

Aartje zei

Wow Ellen , mooie strakke kaart met een prachtige tekst.
Groeten, Aartje