woensdag 11 januari 2017

Koi Water Colors van Sakura


Hallo creatieve blogger,

Maandag heb ik je een kaart laten zien met waar het afdrukje van ik gekleurd met de Koi Water Colors van Sakura en vandaag laat ik in een video zien hoe je hier mee kan kleuren 


Het word nog wel even verder oefenen met kleuren maar dat is altijd met een nieuw kleur medium, maar het is een heel mooi product met een hoop voordelen vind ik zelf persoonlijk.

Het is een kleine formaat doosje met alles er in on makkelijk mee te nemen.
Heel mooi om nat in nat te werken dus meer naar het aquarellen toe.
Heel goed verder te werken als het papier al ingedroogd is en je weer verder gaat.

Hoop dat ik met deze video je wat inzicht heb kunnen geven in de Koi Water Colors.


Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een handig complete doos met kleuren is dit.
Groeten, Aartje

Angela zei

Handig klein formaat en toch zo compleet!
Een aanrader voor de aquarelliefhebber :)