zondag 4 oktober 2015

Viooltjes


Hallo creatieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie het is een ander en eenvoudige kaart geworden, anders dan jullie gewend zijn van mij maar wilde iets uit proberen en het ging gelijk goed en hier het resultaat.

Ben dol op nieuwe materialen die ik niet ken om er van alles mee te proberen zo ben ik ook met een set spray's "Flat Fabios" van "Lindy's" aan de gang gegaan.
Heb gewerkt met de set "Caribbean Cruise" het sprayen gaat super mooie rijke kleuren, daar moet ik ook mee kunnen kleuren dacht ik zo. Simpel wit glad 220 gram papier genomen en een afdrukje gemaakt van de viooltjes uit de stempel set "Botanical garden 2" van Aurelie met Versamarkt.
Dit bestrooit met wit embossing poeder en verhit.


Voorzichtig wat inkt uit het flesjes aangebracht op een sheet, Het papier iets nat gemaakt (heel klein beetje) en voorzichtig inkt aan gebracht, nogmaals een beetje om het donkerder te maken en het ging echt heel goed, voor het paars blauw en roze gemengd ook dat gaat heel goed. de donkere streepjes zijn aan gebracht na het drogen door nogmaals met een dun penseel kleur aan te brengen en nu zonder water. Meestal als ik wat uit probeer komt het de eerste keren in de prullenbak terecht maar heb het nu maar gelijk voor een kaartje gebruikt. Het afdrukje uit gestanst met de "Circle Nesting mal" ook van Aurelie. Als laatste in de hoeken ook een klein viooltje aangebracht en gekleurd.

Materialen die zijn gebruikt : 



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en om dingen uit te proberen met producten die je niet kent.
Zal gauw een video maken om jullie het duidelijke te laten zien hoe het werkt.



Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een gaaf resultaat, leuk dat je dit ook met de lindy's kunt doen.
Groeten, Aartje

Lydia Boode zei

Mooi kleur resultaat zeg.
Hugs

Angela zei

BRILJANT Wenda!!! Je bent een genie :).... wat een geweldig mooi resultaat.
xxAngela

Ellen zei

Knap gemaakt!

Els zei

Wouw weer een gave kaart, met mooie kleuren; waarmee jij van een eenvoudige stempel natuurgetrouwe bloemetjes maken. Wil ze bijna in het water zetten.

Liefs Els