maandag 26 oktober 2015

Kaart project Tweet birthday

Hallo creatieve blogger,

Vandaag ga ik je in een video laten zien hoe ik onderstaande kaart heb gemaakt. We zijn deze maand begonnen met het maken van video's, we hopen dat je dit leuk vind en als je misschien iets in een video uitgelegd zou willen hebben horen we het graag in de reacties. 


.

Veel plezier met kijken.


Hoop dat ik je met deze video heb kunnen inspireren en ben benieuwd wat je er van vind.
De gebruikte materialen vind je hier


Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk filmpje ! Ik heb er weer van alles door geleerd !
Met welke tape plak je je papier en stansen voorlopig vast zonder je papier te beschadigen ?
Liefs ☆ Sarah ☆

Aartje zei

Leuk om t zien hoe je deze kaart in elkaar hebt gezet. Mooi eindresultaat.
Groeten, Aartje

Els zei

Wat een mooie kaarten!! de kleuren zijn prachtig. Heel leuk om naar je video te kijken.