zondag 25 oktober 2015

Sending you Love

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag zend ik jullie heel veel liefde, en hoop ik van harte
dat je van het extra uur hebt kunnen genieten. 
Ons ochtend alarm (de jongste dochter Sophia) werd op de oude tijd 
wakker, waardoor we vandaag een uur langer hebben.
Eens denken wat we dan kunnen gaan doen.......

Maar goed over naar de kaart


Hoewel het erg nat is de laatste dagen vind ik de herfst toch wel 
een mooi seizoen. Met veel warme tinten.
Deze keer heb ik alles anders gedaan dan normaal.
Ik ben gestart met de muisjes van MFT te kleuren met Faber Castell Potloden
in heerlijke warme herfst tinten. 


Hierna heb ik pas het papier erbij gezocht. "Fall Blessings" van 
Carte Bella. 
Voor de basis heb ik Kraft Cardstock gebruikt.
de tekst is gestempeld met de label maker stamp set.
De blaadjes zijn gestansd uit de rest stukjes die ik over had van het design papier. 


De muizen zijn gekleurd met Faber Castel Potloden.
Geel: 184 104 182
Groen: 171 167 174
Oranje:108 111 113
Muisje: 263 169 181 189


Ook de binnenkant van de kaart heb ik voorzien van Design papier.
De notebook stans heb ik gebruikt zodat er een tekst in geschreven kan worden. 

Hieronder een lijstje van de gebruikte materialen:

Carta Bella Fall Blessings 6x6 Inch Paper Pad (CBFB43015)

My Favorite Things Harvest Mouse Clear Stamps (BB-24)

My Favorite Things Die-namics Harvest Mouse (MFT-759)

My Favorite Things Label Maker Sentiments Clear Stamps (CS-74)

My Favorite Things Die-namics Label Tabs (MFT-742)

My Favorite Things Die-namics Falling Leaves (MFT-529)

My Favorite Things Die-namics Stitched Jumbo Fishtail Banner STAX (MFT-602)



Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


Follow Me on Pinterest

10 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie, vrolijke en kleurrijke herfstkaart. Vind de muizen ook zo leuk. Echt schattig. Ik heb dit blog nog maat net ontdekt, ga gauw een keer meedoen met en challenge.
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Mooi gedaan Lydia en wat zijn die muisjes ontzettend schattig. Ben zeker ook gek op deze warme herfstkleuren. Is echt super gedaan.
Groetjes Joke

Aartje zei

Wow Lydia, wat heb je een gave kaart met deze muisjes gemaakt. Ik vind hem helemaal top!
En wat zijn die labelstempels superleuk.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Die muisjes van MFT zijn zo cute! Mooie kaart in herfsttinten. Die labelmaker clearstamps zijn trouwens ook wel erg gaaf!

Gertrude zei

WOW, was für eine tolle Karte
glg Gertrude

Wil Frutsel zei

Schitterende kaart Lydia, prachtig gebruik van papier stemepls en kleuren. Heel mooi gedaan!!
xx Wilma

GerJanne zei

Wat een gezellige kaart is dit. De muisjes zijn enig en het papier is top. En je dochter heeft je een extra lange dag bezorgd...heerlijk! Hier ook, alleen kwam dat door mijn ingebouwde wekkertje. Beetje vaste tijd wakker, ook als ik de wekker niet zet. Maar lekker kunnen knutselen....
GerJanne

Sarah zei

Geweldig leuk kaartje !
Liefs ☆ Sarah ☆

Wenda zei

Wat leuk met die kleine muisjes.

Hugs Wenda

Dora zei

prachtige kaart!