maandag 6 februari 2017

Sweet friend


Hallo creatieve blogger,

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik heb gemaakt als voorbeeld in de challenge voor deze maand, het thema is 

Vooral Rood en Roze

Nou dat kan niet zo moeilijk zijn dachten we zo het is 14 februari natuurlijk Valentijnsdag maar ik heb toch gekozen om er een verjaardagskaart van de maken voor een lieve vriendin dit in een moeilijke periode zit.


Het afdrukje is een stempel van "Gorjuss - The Collector" het het in gekleurd met de Faber Castell potloden. Het achtergrond papier is van MFT net als de tekst ( blijf die label teksten heel leuk en handig vinden ), het hart is een stans van "Tattered Lace - Deco Heart" en is bewerkt met rode folie in combinatie met de TODO.

Gebruikte kleuren Faber-Castell zijn : 

Huid : 132 - 189 - 190 - 187
Rood : 118 - 219 - 217 - 225
Haar : 199
Wit : 231 - 233
Roze : 119 - 128 - 125

Gebruikte materialen zijn : 



Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en om gezellig mee te doen deze maand met de challenge.

Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Ellen zei

Wat heb je Gorjuss stempel weer prachtig gekleurd!

Aartje zei

Prachtig Wenda, ik blijf jaloers kijken naar jouw prachtige kleurwerk.
Groeten, Aartje